Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-06, 10:49   #3
Gamla
Potius sero, quam numquam

Gamla sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: ketolysefersking

Opprinnelig lagt inn av snippi

......, men har hatt endel hodepine og lett svimmelhet. Er det andre som har opplevd det ?
Snippi

Velkommen Snippi!
Gratulerer med flott vekttap!
Det er som Mofe sier ganske vanlig i begynnelsen.
Håper du har lest boken og følger den.
Det er viktig at du får i deg nok vitaminer og mineraler under hele kuren. Tablettene og nok varierte grønnsaker hjelper. Drikk rikelig,- 2-3 liter vann eller mineralvann.
For å få i seg nok/passe karbohydrater er det helt nødvendig å veie alt som inneholder karbohydrater den første tiden. Etter en tid har du det ganske klart for deg,- og kan droppe all veiing. Det har ingen hensikt å spise mindre enn 15 g karbohydrater.
Jeg forsøker å gå litt hver dag, litt variert fra 20 min til 1.5 t. Ellers er jeg en time i trimrom med moderate øvelser og i varmtvannsbasseng en gang i uken.
Siden du just har startet opp, bør du ta det veldig rolig. Ta f.eks. korte og behagelige spaserturer uten å pese deg ut,- og siden øke på i din egen fart. Energien kommer etter hvert!
www.ketolyse.no er det masse god informasjon!
Lykke til med en kjempeflott kur!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat