Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-12, 08:46   #17057
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 57
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg har ansvaret for store kontrakter på jobb, men ikke fått noen opplæring rundt dette eller systemene vi bruker. Det er en ofisiell "finn ut selv" holdning på alt av rutiner og prosesser. Noe som gjør at alle har sin egen lille vri på hvordan ting gjøes. Dette stresser meg, fordi jeg ikke vet hvem jeg skal stole på, og blir forvirret av forskjellig fremgangsmåte.
I det siste har jeg blitt så redd for å gjøre noe feil at jeg blir helt lammet og får ikke gjort noe! Det smitter over på andre områder også. Hjelp, hvordan komme ut av det?

Gå til din nærmeste overordnede og si det som det er! At du trenger veiledning ang et par ting! Få det på mail eller annet skriftelig hvordan du skal gjøre det!
Og så holder du deg til det du har læret av vedkommende dersom du står fast!

Kan ikke annet ennå tenke at du må ha grusomme dager når du sliter sånn på jobb! Er redd du kommer til å gå på en megasmell, vennen! På tide å ta tak i ting og svelge noen kameler?