Sv: Hvor mye
Hei. Trettheten forsvinner etter 5-8 dager. Da kommer boosten. MASSE energi! Det er helt magisk og du kommer til å få så mye krefter og energi at du vil bli svært overrasket! Bare gled deg. Du kan spise så mye kjøtt du vil. All slags rent kjøtt og fett. Bacon, koteletter, fileter osv. Jo mer fett, jo bedre. Pass på at du får i deg nok karb da. 20 gram hvis du er mann. 15 hvid du er dame. Hold ut et par uker på dette nivået og du vil høyst sannsynlig gå ned i vekt og energien kommer. Jo lenger du holder på - jo lettere er det, MEN!! ALDRI, ALDRI sett deg selv i fristende situasjoner. Gjør du det, må du ha med niste. Jeg har alltid en boks mat med meg når jeg skal ut. Jobb, besøk osv. Etter hvert merker du at du bli raskere mett også. Det rare er at Atkinsdiett begynner å gå av seg selv. Du mister lysten på karbomat. Jeg lover det, du vil ikke angre et sekund. Bare hold ut et par uker til, så går det på skinner. Spis så mye lovlig mat du vil og bli mett og god - og slank!
Sjekk ut lovlige matvarer og pugg dem!
Pianoman