Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-12, 10:31   #5
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Hvorfor går jeg OPP i vekt?? hjelp!

Virker ikke så galt det du skriver. Synes fettbruken din også høres fornuftig ut sånn som du skriver nå. (Og man kan få for mye mat totalt, selv på lavkarbo... - men for de aller fleste så trigger fett en raskere metthet enn karbohydrater og protein, sånn at det ikke er nødvendig å telle så rigid som på andre dietter.)

Prøv litt til - og sørg for å redusere stress og sove ut så langt det lar seg gjøre. Dette er veldig viktig for at kroppen skal slippe væske og vekt. Tenk også på hvor du er i syklusen (jeg antar at du er kvinne? ) fordi vekta kan godt svinge 1-3 kg gjennom syklusen.

Om du fremdeles ikke merker framgang da så ville jeg ha sett etter intoleranser/finjustering av maten. Noen har problemer med melvarer, andre med melkeprodukter. Men prøv litt til først.

Lykke til.