Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-06, 22:48   #21
AnnaV
Medlem

AnnaV sin avatar

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Bergen
Alder: 49
AnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjentAnnaV begynner å bli godt kjent

Sv: Fersking på forum...

Opprinnelig lagt inn av ssskaldeman

Det är en utmärkt metod som fungerar för de allra flesta. Dessutom sparar man mycket tid när man struntar i att väga och räkna.

En och annan har ett starkt metaboliskt motstånd. Det besegrar man med en hög andel animaliskt fett i kosten. Men för en normal tjockis räcker det med att plocka bort all mat som ger en snabb blodsockerhöjning.

Sten Sture

Jeg tror faktisk at det med at jeg slapp veie maten gjorde utslaget for at jeg klarte det, jeg. Ellers tror jeg faktisk at det hadde blitt for mye "jobb" med å regne og undres og styre på. Det at jeg visste jeg kunne spise til jeg var mett bare jeg kontrollerte HVE jeg spiste utgjorde hele forskjellen for meg. Lite visste jeg da jeg begynte at dette skulle bli en levemåte som gjorde meg godt på maaange områder - heldigvis vet jeg det nå. Derfor VET jeg at jeg, jeg er ingen yoyo-slanker. Jeg har funnet min vei og en for meg helt ny, herlig livsstil

"Jeg spiser for å leve - jeg lever ikke for å spise"
AnnaV er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - egenkomponert Svar med sitat