Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-12, 12:29   #19
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Gode råd ved høyt kolesterol?

Opprinnelig lagt inn av Annala, her.

Tro meg, har vært sterkt inne på tanken Som sagt er jeg svært sjelden syk, og er hos legen stort sett bare for å få resepter på feks spiral. Innom maks en gang i året liksom. Rart med det, men man stoler jo på legen sin når hun sier at alt er normalt.....hun er jo Lege....smart og flink liksom...jeg er jo bare en simpel på-gulvet-arbeider Men har snakket med folk litt rundt og mange er misfornøyd og anbefaler bytte. Prøver en gang til, se hva som skjer, ellers bytter vi hvis noen har ledig plass

Legene skal ha et visst begrep om "legeting" - datteren din er ekspert på egen kropp. Hun har hatt 16 år på å bli kjent med den - og dere har hatt 16 år til å bli kjent med henne og kan dermed vurdere hennes tilstand bedre.

Det bør legen respektere og ta på alvor.