Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-06, 00:52   #55
ssskaldeman
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 83
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Skaldeman live på Dagbladet.no

Opprinnelig lagt inn av Ziggy

[/
For du har jo selv en skarp penn, Sten Sture, og ynder å bruke den i artikler og tidninger når folk mener og tror noe annet enn deg… så da gikk jeg ut fra at du ikke tok deg så nær av at andre stiller spørsmål ved din måte å fremlegge budskapet på… derfor beklager jeg om jeg har krenket deg på en eller annen måte når du skriver på denne måten, for det var ikke meningen… i det minste ikke fra min side...

Jeg trodde faktisk at dette var foraet der vi sammen kunne bryne oss på hverandre, og forbedre våre argumenter før vi går ut og treffer våre argeste kritikere... men det er jo bare min mening da...
Jaja...

Tid Ziggy! Ska jag snacka principer med dig tappar jag möjligheten att hjälpa tio människor att återvinna sitt liv. Du slår ner på detaljer i sammanfattande resonemang som inte innehåller detaljer. Jag kan inte ägna mig åt sådant. Av tidsskäl. Jag har i snitt 400 mail att svara på varje dag. Det mesta är gratulationer, men minst 100 innehåller frågor. Det är viktigare att hjälpa dessa människor.

/SSS

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat