Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-12, 20:32   #3
Sothøna
Seniormedlem

Sothøna sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Møre & Romsdal
Alder: 58
Sothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastiskSothøna er bare helt fantastisk

Sv: Ekspert: - Lavkarbo har mye av skylden

En ting er ihvertfall helt sikkert,
det er ikke rart om folk blir skeptiske og helt i villrede.

Vi som er medlemmer her inne er vel mer enn normalt interessert i dette temaet, og etter mange år, så forstår man at ting er tatt helt ut av sammenheng.

Veldig mange prater negativt om LK, men faktisk veldig få av dem vet egentlig hva lavkarbo er, eller dreier seg om,
de fleste har fått med seg at det er fett, og da snakker vi fett i store mengder,
og all slags fett, uten forbehold

Kjenner jeg blir helt matt,
skulle ønske folk ihvertfall prøvde å sette seg inn i ting, før de slenger ut dritt,
for hva det er som er farligere med å leve av ren mat,
og mindre sukker og mel, ja det forstår jeg rett og slett ikke.

Og ikke minst, sette seg såpass inn i ting at de vet at LK ikke er nulltoleranse for karbohydrater, men ett meget vidt spekter.

Ja, jeg vil faktisk kalle spekteret for LK så vidt at det nesten kan kalles lavkarbo
når den vanlige fastlegen sier at du skal leve sundt, og kutte ned på sukker og hvitt mel, spis fisk og kjøtt, og masse grønnsaker

Men da heter det ikke lavkarbo, da heter det bare sundt norsk kosthold,
så da sier jeg det igjen, det er lov å tenke sjæl

Sothøna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mest mulig lavkarbo for å ha det bra. Svar med sitat