Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-06, 08:02   #2
Ziggy
Gjest

Medlem siden: Sep 2005
Alder: 57
Ziggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastiskZiggy er bare helt fantastisk

Sv: Vondt i magen - kan det være den mørke sjokoladen?

Opprinnelig lagt inn av mofe

Jeg hadde jo nyttårsforsett om å slutte å spise vanlig sjokolade, og gå over til mørk sjokolade. So far, so good. Kjøper 1 plate med Freia sin selskapssjokolade hver dag.

Har hatt vondt i magen de siste dagene, omtrent konstant, nesten type mens-smerter, og dobesøkene har vært sånn.. eh.. passe løse, mere enn normalt. (Sexy detaljer, I know.)

Men det jeg lurte på, kan jeg være sjokoladen jeg reagerer på? Som melkeprodukt? For den inneholder ingen sukkeralkoholer.

Har aldri merket noe reaksjon på melkeprodukter før, og spiser det hele tiden.

Bor du i nærheten av en Lidl butikk, så har de en 70% sjokolade uten melk til ca 15,- for 125 gram tror jeg det er... denne sjokoladen er hele familiens favoritt her hjemme ihvertfall... helt fra minstejenta på snart 2 år og storebror på 3... men så har de jo ikke smakt noe annen sjokolade heller da...

Ziggy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz / Optimal Ernæring Svar med sitat