Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-12, 17:57   #1675
Colt-pixy
Seniormedlem
 
Colt-pixy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Hvor: Bergen
Alder: 34
Innlegg: 797
Colt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlysColt-pixy er et fyrlys

Sv: Veietråd for 30+gruppen

Opprinnelig lagt inn av *Røyskatt*, her.

Nå har jeg ikke skrevet noe her inne på over to måneder, men jeg ville få oppdatert at jeg har nådd målet mitt. Jeg har, siden oppstart på lavkarbo, mistet 29 kilo, og gått fra 108 til 79 kilo. Før jeg begynte med lavkarboen hadde jeg gått ned ti kilo på andre måter. Så alt i alt har jeg gått ned rett i underkant av 40 kilo på ett års tid.

Livet mitt er ett helt annet. Jeg passer inn i alle de klærne jeg ønsket meg, og kan bruke klær i M. Følelsen av å passe inn i en bukse med tommestørrelse 30 var helt fantastisk. Jeg kan leke med ungene, og gå lange turer uten å bli anpusten. Jeg er ikke lenger den som holder på å dø på spinning. Det er ett helt nytt liv.

Når jeg klarer dette, så vil jeg si at det er håp for oss alle. Lykke til videre, alle sammen.

Gratulerer så mye, Røyskatt! 40 kilo på ett år er jo bare helt fantastisk! Jeg gleder meg virkelig på dine vegne og selv om jeg ikke kjenner deg eller din historie, så fortjener du dette!

Jeg vil bare si det til alle som er her på denne gruppen med 30 kg overvekt; du er verdt det, du kommer til å greie det og du gjør en kjempe jobb på veien.

Denne gruppen er safran-verdt (mye dyrere enn gull) og jeg er så glad for all den støtten jeg har fått og den støtt jeg forhåpentligvis har gitt tilbake. Vi er kjempe flinke alle samme, om vi så er nybegynner eller veteran og vi fortjener virkelig en klapp på skulderen og en stor klem

Stå på videre folkens, så skal dere se vi kommer i mål!

__________________


Colt-pixy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo