Tråd: Vektoppgang
Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-12, 19:44   #68
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: Vektoppgang

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

En jente på 23 år kan helt sikkert klare få en flat mage bare ved å kvitte seg med fettet, men som du sier, når man nærmer seg 40 og passert den så er det dessverre ikke like elastisitet i huden..huff. Ser det godt selv jeg. Men Vibeke67, du er bare 5 år eldre enn meg så kan vel ikke klage på alderen vel ;-)

Skal jeg skryte litt så må jeg si at jeg ser faktisk både mer fit og strammere enn mange av mine yngre menn som er 20 år yngre enn meg....og jeg la om kostholdet i fjor...

Nok selvskryt, poenget er at du er ikke gammel og resultatet hadde kanskje ikke vært noe bedre om du la om for 20 år siden. Finnes en god del 50 åringer som er fit som bare det og begynte trene og tenke kosthold først ved passerte 50 år.

Ulempen med sånne som deg og meg er at vi må jobbe hardere for å få en mage som en 20 åring. 20 åringen trenger kanskje bare slanke seg, mens du og jeg må trene knallhardt SAMTIDIG som vi spiser fornuftig. Jo eldre man blir desto viktigere blir det å trene styrke. Målet må vel være å ha en sunn alderdom, ikke bare en tynn alderdom?

Du ser jo sjelden bra ut til å bli 40 år hvert øyeblikk da Hypah!! Så vær stolt og takk for at du motiverer andre, men jeg selv vet at jeg aldri klarer å trene så mye som deg, har ikke den stålviljen.

Men, har du ikke et før-bilde av deg selv, utenom det rygg-bildet i speedoen?? hehe.... Mener forfra... Kanskje du alltid har hatt six-pack lissom...