Opprinnelig lagt inn av Lavkarboforlivet, her. Ja, jeg har ikke prøvd det før. Har vært obs på at det skal gjøre vondt, men tenkte å prøve fordi jeg blir så sinnsykt lei av å barebere så ofte... Begynte å teste på armen... å fytti katta Kommer til å bruke flere dager på å bli ferdig Men kanskje det er riktig at det blir bedre med tiden Merket jo at det var enkelte områder som ikke gjorde sååå vondt, og enkelte områder som var verre igjen. Skal ta meg en varm dusj før jeg prøver meg på beina, tror kanskje det kan hjelpe litt
Opprinnelig lagt inn av Lavkarboforlivet, her.
Ja, jeg har ikke prøvd det før. Har vært obs på at det skal gjøre vondt, men tenkte å prøve fordi jeg blir så sinnsykt lei av å barebere så ofte... Begynte å teste på armen... å fytti katta Kommer til å bruke flere dager på å bli ferdig Men kanskje det er riktig at det blir bedre med tiden Merket jo at det var enkelte områder som ikke gjorde sååå vondt, og enkelte områder som var verre igjen. Skal ta meg en varm dusj før jeg prøver meg på beina, tror kanskje det kan hjelpe litt
Du må iallefall ikke epilere bikinilinja