Jeg har tenkt og tenkt, og bestemt meg for å sjekke hvor mye mindre str 38 er, og se om det er noen vits. Hvis jeg kjøper det blir det nok str 38. Hadde str 40 vært trangt hadde det vært noe annet, men det var ganske løst. Det høres ut som du har jobbet godt det siste året med tanke på at du ikke har gått noe opp. Og da tenker jeg særlig på alle de utfordringene du har! Og vet at du har redusert fett på kroppen og erstattet det med muskler er jo også kjempebra! Og så var du sterk i går og avsto fra kakene! Flink er du!! Vet du; når jeg spiser baconkrisp så spretter vekta opp; det slår aldri feil Jeg har derfor sluttet å kjøpe vanlig baconkrisp men velger heller øffer eller maaruds små poser. Jeg spiser nå en pose, om den er stor eller liten Jeg har en vekt hvor man i følge bruksanvisningen kan måle fettprosent; men om det er tilfelle vet ikke jeg. Jeg vet jeg stilte den inn da jeg kjøpte den, men husker ikke hvordan jeg bruker den annet enn til å veie meg nå Og så gikk jeg på GR-kurs en gang hvor de målte med en klype på armen.