Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-12, 12:46   #1612
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Så flott at den passer nå
Jeg tror personlig at jeg hadde gått for det klassiske mønsteret. Litt med tanke på at det er et plagg som det ligger mye jobb bak, og som vil holde seg i mange år. På slike plagg synes jeg det er greit å kjøre litt "safe", slik at mønster og farger ikke går helt av mote så det ender opp i et skap etter en liten stund

Så sant, så sant. Jeg finner det helt umulig å bestemme meg. I går hadde jeg mest lyst på Space Invaders... og i dag har jeg mest lyst på klassisk Mariusmønster. Det står rett og slett mellom "fint og trygt" og "artig og kult".

...også sliter jeg med å finne ut hvordan jeg bør øke fra midje til byste.

Flotte votter forresten

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat