Vis enkelt innlegg
Gammel 05-11-12, 21:29   #7
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråd 2012

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Lese til eksamen gjør jeg også, i tillegg til jobb... Så jeg er veldig usosial for tiden

Ja! Jeg også. Jeg hadde mine siste krampetrekninger i helgen da vi feiret min kjære sin bursdag, pluss slo det sammen med halloween. Jeg var zombie *host kremt*prostituert. Bilder kan sees på bloggen :P
Men ja, det blir ikke mye sosialisering. Har trent i dag, skal trene i morgen, og så på nattevakt også. Har i det minste fått lest skikkelig godt i dag. Leste gjennom nyrefysiologi, og tok kontrollspørsmålene etterpå og fikk 33 av 34 riktige, så det tyder på at jeg får det med meg i allefall! Det jeg er mer bekymret for er hvor mye jeg får med meg av lesingen onsdag, torsdag og fredag. Onsdag er jo etter nattevakt, torsdag og fredag har jeg tidligvakt. Fredag etter jobb har jeg et arbeidskrav i anatomi og fysiologi som jeg må bestå. Neste uke kommer svigermor. Men hun har forståelse for at jeg må lese da. Heldigvis.

Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat