Sv: Skaldeman live på Dagbladet.no
Opprinnelig lagt inn av Ziggy
Ja, du har så rett, HP... men når ikke verden er større enn at man ikke finner rom for å utveklse erfaringer med meningsfeller, ja da får det være for min del.
Uansett, lar da de som har tatt dette som yrke overta her inne, selv har jeg brukt av min fritid, og latt det være med det.
Lykke til videre alle sammen!
Jammen Ziggy da !! Dette kan du ikke mene ! Skal slutte på forumet fordi "noen" ikke vil diskutere med deg ? Du kan da ikke la en sånn liten filleting ødelegge ? Vi må ha rom for å diskutere på ulike nivå selv om vi ikke blir enige. man er ikke nødt til å komme frem til en konklusjon med enhver debatt vel ?? Og om noen ikke vil være med å diskutere av en eller annen grunn må de vel få slippe det. Jeg skjønte her tidligere at du var litt "snurt" - litt fornærmet. Men det har vi vel alle vært en eller annen gang. Alle har vel følt seg enten feilsitert, misoppfattet eller generelt trøtt og lei av å ikke nå frem. Eller oppgitt og irritert fordi folk kommer med påstander uten å ha lest boka. Men skulle vi ha sluttet av slike årsaker ville det vært tomt her inne. - Og ikke mye høyt under taket heller, om en må veie sine ord på gullvekt i tilfelle det kunne fornærme noen. Jeg har gått på mang en smell her inne jeg - men det må jeg tåle når jeg stikker meg frem hele tida. Gjett hvor mange ganger jeg har tenkt "ja, hvis der sånn så". Jeg vil også påstå at de to forfatterne som har ernæring som "yrke" er de som er her inne MINST. Det er OSS, amatørene som bruker mest av vår fritid her inne (mange av oss HELE vår fritid) - og vi er selv den mest verdifulle ressursen dette forumet har.
Bygones !!
Ikke la noen dårlige opplevelser ødelegge da Ziggy. Ikke forlat oss. Vi trenger deg her inne !!!