Vis enkelt innlegg
Gammel 07-11-12, 17:32   #7
Kitt
Seniormedlem

Kitt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 58
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Blodsukker bonanza

Opprinnelig lagt inn av Frøken Scott, her.

Kitt: Eucreasen inneholder 2x850 mg metf som kommer i tillegg til de 500

Hmm...sprøyteform...må sjekkes ut, takk for tips

Og takk til smgj også! Noen tips til varighet og hvor mange økter?

Egentlig bare 660mg, og det hjelper jo ikke når det er bundet i den formen! Har enda ikke snakket med noen som har noen nytte av den! Og jeg fikk denx2 i tillegg til 500x2 uten NOEN effekt i det hele tatt!

Jeg prøvde først en sprøyte- variant som heter Byetta, men den hadde alt for mye bivirkninger for meg. Satt stille i en stol og turte nesten ikke puste for jeg var så kvalm at jeg holdt på bli gal! Ikke hadde den veldig effekt på bls heller.
Var bittelitt kvalm helt i starten med Victoza også, men ingenting til sammenlikning!
Vel verdt å snakke med en spesialist om i hvert fall!

jeg hadde også høye verdier på lavkarbo. Så høye at min håpløse lege mente jeg jukset og ikke levde lavkarbo som jeg sa! Da var det godt å komme til en ny fastlege som sendte meg videre på flekken. Og dia-legen min er en flott kar som bare vil mitt beste på alle måter!