Vis enkelt innlegg
Gammel 08-11-12, 22:45   #2
Ziltoidia
Seniormedlem

Ziltoidia sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 35
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Nå kommer julen snart.

Det kommer nok an på hver enkelt oppskrift... og nesten ingen av dem kommer nok til å bli veeeldig like de ordinære oppskriftene. For eksempel har lavkarbopepperkaker byttet ut mel med mandelmel, men selv om de blir like gode, blir ikke konsistensen det samme.

Soyamel ville jeg bare ha glemt. Det smaker jo ikke godt.

Når det gjelder søtning tror jeg du vil ha mest hell med Tagatesse. Men for all del, om du ikke trenger at det skal karameliseres eller noe, burde jo sukrin også gå bra. Bare pass på at du har i litt ekstra, ettersom sukrin ikke er like søtt som sukker.

Og mens jeg er i farta, her er en utmerket oppskrift på lavkarbolussekatter: http://fristendelavkarbo.no/2011/12/...sukker-og-mel/

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat