Vis enkelt innlegg
Gammel 22-01-06, 23:06   #2
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Har begynt på Skaldeman ekstrem...

Hei Hilde !
Siden Skaldeman sikkert ikke har tid til å være her hver dag, tar jeg meg den frihet å svare inntil han kommer innom.

Ja, den var ekstrem den versjonen din. Som Skaldeman sier i boka si, - om det viktigste er å gå ned i vekt, om det ikke spiller noen rolle om du mister muskelmasse, om det er greitt at du ender opp med en del løshud en periode, - så må du bare fortsette med den ekstreme versjonen hvor du taper flere kilo i uka ! Men hverken Skaldeman eller noen andre vil noensinne anbefale det. Har du lest boka hans skjønner du hvorfor det ikke er så lurt ! Hastverk er lastverk og du blir ikke noe penere i bikini - løs hud er ikke vakkert - uansett hva vekta sier. Men det er jo ditt valg.

Den italienske salaten din er ikke ille pga karbene. Det er bare 4 gram og spiller liten rolle. Men er den butikk kjøpt, inneholder den ganske så sikkert transfett. Det er verre. Det er ødelagt fett og nettop det fettet som legger seg på innsiden av årene dine. Det er IKKE denne type fett Skaldeman anbefaler. Helst bør du lage din egen majones, av kalpresset olje. Den smaker også mye bedre !

Regner med at Skaldeman selv kommer med kommentar......