Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-12, 11:45   #5
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Clash of the titans, Ellander vs Norum

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Synes de selger seg gratis begge to, så.. Ikke synd på noen av dem.

Synes også det er mye snodig i PT-bransjen. Ihvertfall de jeg har sett. (Det er ikke så mange.) De står og lærer bort halvbøy også stikker de selv til chinsstativet og tar muscle ups. Tror tydeligvis ikke helt på det de lærer bort da.

Ingen tvil om at det er mye rart i bransjen ja, men det er ikke alltid at kunden heller "vil lære". Min PT sier at det er en fryd og trene med meg for jeg interesserer meg og kan litt om trening og er ikke redd for blytunge vekter, selv om jeg er dame. Hun sier at en av de største utfordringene hun har som PT er å få, spesielt damene, til å trene mer tunge, vekter og effektiv kondistrening, fremfor de lilla 2 kgs manualene og Zumba

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat