Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-12, 23:17   #513
Gerd
Jeg kan og jeg vil!

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Den store vitsetråden!

En blondines dagbok:
• JANUAR: Leverte tilbake et skjerf fordi det satt for stramt.
• FEBRUAR: Fikk sparken på apoteket, bare fordi jeg ikke kunne trykke etiketter. Det var vel ikke min feil at flaskene ikke fikk plass i etikettmaskinen!
• MARS: Ble veldig glad! Klarte å legge et puslespill på bare 6 mnd, selv om det sto fra 4-6 år på esken.
• APRIL: Satt fast i en rulletrapp i evigheter, p.g.a strømstans.
• MAI: Hadde planer om å skjøre vannski, men kunne ikke finne en sjø med bakke!
• JUNI: Tapte en konkurranse i brystsvømming. Fikk etterpå greie på at de andre svømmerne jukset, de brukte armene!
• JULI: Glemte bilnøkklene inne i bilen og ble stående ute i et forferdelig regnvær. I tillegg ble bilen gjennomvåt, fordi taket var felt ned,
• AUGUST: Klarte ikke å ringe 112. Det finnes ikke 12-knapp på mobilen.
• SEPTEMBER: Prøvde å finne ut hvorfor det er så mange W på M&M-godteriet.
• OKTOBER: Helsikes M&M! De er så vanskelige å skrelle…
• NOVEMBER: Bakte en kake. Oppskriften sa at jeg måtte skille 12 egg. Så jeg måtte låne 12 boller...
• DESEMBER: Gikk på disko der man måtte være over 18! Tok veldig lang tid å samle sammen 17 personer."

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat