Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-12, 08:31   #1619
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Har strikket disse jeg også, for leeeenge siden. Husker ikke hvordan jeg gjorde det, men et ble i hvert fall ikke hull.
Ellers så er jeg ikke så glad i votter hvor man øker ut til tommel jeg Synes oftest at de blir for vide, så jeg foretrekker å strikke inn en tråd over tommelmaskene og bare plukke opp 2-4 masker avhengig av størrelsen.

Nei, det er sikkert jeg som bare ikke skjønner helt hvordan man gjør det ... får prøve meg litt frem!

Edit: Jeg skjønte det! Var jo veldig enkelt egentlig

Jeg er ganske fersk på vottestrikking, har vel ikke strikket votter siden 5. klasse i grunnen ... Men disse er jo veldig formet etter håndleddet og smale, så man må nok øke ut her. Det er første gang jeg strikker fletter også, veldig veldig gøy, det er jo så enkelt og blir veldig stilig!

Takk for svar, Dietta

Sist redigert av Huldr : 10-11-12 kl 09:12.
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat