|
Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?
Opprinnelig lagt inn av VSB, her.
Hjemme nå. Deilig å ha noe annet enn sykehus ganger, selv om det er inne. Kan ringe hvis det er noe og i Oslo er jo ikke avstandene så lange. Håper det har gått bra med veiing for dere andre. Denne tråden er gull verdt
Velkommen hjem VSB. Du har så veldig rett i at denne tråden er gull verdt!! Selv om det nok ikke er de samme årsakene, har vi utfordringer med å gå ned i vekt. For meg er det veldig nyttig å lese om hva som hjelper/hindrer dere, nettopp for å se om noe av dette kan være aktuelt for meg også.
Opprinnelig lagt inn av Fedona, her.
Grattis med nedgang Tarato! Synes du har vært kjempeflink de siste månedene jeg! Kanskje du må melde deg ut av din egen tråd snart? 
Ha ha ha; som om det kommer til å skje!! Vet ikke om jeg har vært så flink akkurat; strevde mye mye mer før, da jeg holdt på med LK (altså før jeg fant ut det som fungerte for meg). Da var det forsakelse, slit, fortvilelse osv. Nå spiser jeg hva jeg vil (av det jeg kan spise), ikke for ofte, ikke for mye, og når jeg er sulten. Ingen opplevelse av forsakelser lengre (men så har jeg "jobbet med hodet" i forhold til snacks, søtsaker, pepsi max o.l!). Tiing synes å fungere; veldig godt. Veldig godt.
Jeg sovnet tidlig i går kveld; midt i gullrekka. Og dermed våknet jeg tidlig i dag også; kl 07! Nå er frokosten inntatt, vaskemaskinene går for fullt, avisene lest og dagslyset er endelig snart på plass. Må ut og gå tur snart, og så skal jeg eksperimentere over noen tomater for å se om jeg kan lage tomatsuppe fra bunn. Være litt husmor tenker jeg  

Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort! Og litt mer aktiv!
|