Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-06, 05:14   #7
ssskaldeman
Medlem

Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Sörmland, Sverige
Alder: 83
ssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjentssskaldeman begynner å bli godt kjent

Sv: Har begynt på Skaldeman ekstrem...

Opprinnelig lagt inn av HildePåSlankern

(snip)

Dette er tredje dagen, og jeg har gått ned omtrent to kilo kilo i løpet av ti dager med ketolyse/Skaldeman ekstrem. Jeg synes enda det er rart at jeg skal kunne gå ned ved å spise stort sett fett, men jeg er villig til å prøve! ...

SSS:
Det är rätt. Vi måste pröva! Alla går ner i vikt med den här kostmodellen, men förutsättningen för att det ska fungera är att man trivs med den. Jag tror inte på att tvinga kroppen. Extremvarianten är effektivast, men också den som ger störst anpassningsproblem. Efter tio dagar brukar dock de problemen vara över. Sen mår man bara bättre dag för dag.

Hilde:
...Om du leser dette, Sten Sture, jeg har et spørsmål! Idag spiste jeg kylling til lunsj, men kylling er jo relativt magert om man ser bort fra skinnet. Derfor spiste jeg også noe italiensk salat. Pr 100 g inneholder det 1 g protein, 4 g karbohydrater og 45 g fett. Er det OK å spise noe med såpass mye karbohydrater så lenge det inneholder såpass mye fett? Forholdstallet blir jo ganske bra, derfor tok jeg sjansen. Hva tror du?

SSS:
Du resonerar rätt. Fettet bromsar insulinutsöndringen. Jag ser inte en klick sådan sallad som något problem, men självklart innebär det att du tar ett steg från extremvarianten!

Hilde:
En annen ting jeg ikke forventet var å føle meg helt sår i munnen av å tygge alt kjøttet! Denne dietten er nok sunn for tannhelsen. Jeg har heller ikke mye avføring, men har ikke merket noe ubehag enda. Litt hodeverk og noe svimmelhet, som jeg håper går vekk etterhvert.
Vennlig hilsen Hilde

Detta är utmärkt för tandhälsan. Min tandläakre har förbjudit mig att tala om de fördelarna. Han är rädd för att bli av med sina patienter. Inte ett hål på fyra år!

Sten Sture

ssskaldeman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat