Vis enkelt innlegg
Gammel 12-11-12, 07:37   #1640
Dietta
Seniormedlem

Dietta sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 59
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Har lagt dette spørsmålet inn i spørsmålstråden, men legger det inn her også:

Jeg har et garn som jeg lurer på hva er (Nei, har ikke magebeltet, og finner ikke oppskriften, garnet befinner seg i dag i form av en jakke som egentlig bare mangler en heklekant rundt).

Det er hvitt med flekker av gull. Ganske tykt, tykkelse om trent som Fritidsgarn, Pt3, Alfa.
Det er kjøpt på en strikkebutikk som nå er nedlagt, men de førte garn fra bl.a. Sandnesgarn, Dalegarn og Du store alpakka. Tror det er fra enten Sandnes eller Dale.

Det jeg egentlig lurer på om om garnet tover. Har ikke noe til overs som jeg kan teste med, og hvis det ikke tover, gjør jeg jakken ferdig. Hvis det tover, rekker jeg opp.

Noen som kan huske dette garnet, og vet hva det kan være ?