Vis enkelt innlegg
Gammel 14-11-12, 22:02   #6
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Har du prøvd de nye steviasukettene?

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Synes de var helt allrighte jeg. Ikke de du har bilde av her, men de fra Natreen. Har aldri merket noe bitter ettersmak på Stevia, så kanskje jeg mangler det genet eller no?

Jeg har heller aldri hatt problemer med den bittersmaken på stevia og jeg har det genet - tro du meg jeg har testa . Men jeg synes stevia var litt rart til og begynne med og måtte jo venne meg til smaken. Nå synes jo jeg at både sukker og splenda/natreen/canderel har en vemmelig ettersmak etter å ha brukt stevia i så mange år.

Har ikke prøvd disse sukettene og har heller ikke kommet på det for jeg kjøper bare dråper fra Iherb, liker ikke når steviaen er blandet opp med alle mulige rare ting.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat