Sv: Slit med motivasjonen ...
Opprinnelig lagt inn av flinkeellinor, her.
Hva med å faktisk kaste den hersens badevekta veggimellom?? Badevekta stjeler iallefall min motivasjon. Heldigvis(?) gikk den tom for batteri for noen måneder siden og man er litt vell distre til å huske å kjøpe nye, har det faktisk vært lettere å holde motivasjonen oppe, for nå veier jeg meg kanskje bare en gang i måneden, og da viser den alltid mindre enn forrige måned, selv om det da "bare" er en kg eller to. Det ville jeg jo ikke ha merket noe særlig hvis jeg veide meg oftere(type - 100 g her og 100 g der..). Har vært en morgenveier helt siden jeg var 15-16 år og jeg må si at det har vært godt å være uten, og slippe det at "morgentallet" bestemmer om resten av dagen er god eller dårlig 
Ja, du seier noko! For meg er det på ein måte litt kontroll-mennesket i meg som absolutt skal vega seg kvar dag, men den siste veka har eg gøymd heile vekta nettopp for å ta ein pause. Kjende det vart for mykje fokus på vekt, og for lite fokus på gjennomførsel. MEN det skal seiast at det hjalp å auka betrakteleg på vatnet!!! Då gjekk det nedover att Så, eg tenkjer det er der eg bommar, gong på gong. Er flink med maten og slik, men må fokusera meir på drikka. Er gått tilbake i same gamle sporet denne veka desverre, men ny frisk frå i dag
Tusen takk for svar, uansett! Du påpeikar vesentleg faktor her, den badevekta altså... Ææææsj! Håpar vår går tom for bat snart òg 
|