Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-12, 08:26   #13
Konkelimonke
Seniormedlem

Konkelimonke sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: hordaland
Konkelimonke er ny på veien

Sv: Slit med motivasjonen ...

Opprinnelig lagt inn av Chamomilla, her.

Om du ammer trenger du jo væske for å gjennomføre det også! Om du da får i deg kun en halv liter vann..
Kan du ikke fylle flasker eller karaffel og sette på klokka og hive i deg litt f.eks. en gang i timen? Så har du også kontroll på hva du faktisk få i deg?

Om det ikke er så mange månedene siden fødsel - så har kroppen også en tendens til å vente gjerne seks-åtte mnd før den begynner å slippe noe særlig med fett.. Kanskje ikke sunt å gå ned for fort uansett?

Ønsker deg masse lykke til!!

Ammar og ammar fru.Blom... hehe, er nok meir kosen no, trur ikkje eg har så mykje mjølk att for å vera helt ærleg. Kanskje ein liten skvett om morgonen, men elles er det skinnfiller
Småtten er 16mnd no, så det er ei stund sia fødsel kan du sei. Har berre ikkje fått fingeren skikkelig ut og tatt tak før no. Tenkjer eg kan ikkje la det gå lenger tid, for då vert det berre vansklegare. (snakkar av erfaring der, jo lenger tid ein går og tenkjer at no skal det skje, jo vansklegare vert det å gjennomføra...).

Eg "lener meg" vel litt på den filosofien om at det tek 2 år før kroppen er tilbake til normalen både hormonelt og fysiologisk sett, etter ein graviditet. Så eg har enno meir enn eit halvt år på meg på å verta kvitt dei siste 5 gravidkiloane... haha! Skjegget i postkassen og litt til? Jadå Men, no veit eg i alle fall kvar kjerna til problemet mitt ligg, og har til hensikt å gjera noko med det

Tusen takk for at du tok deg tid til å svara meg Set er stor pris på!

Jobbar med somarkroppen 2014!!!
Konkelimonke er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eigendefinert lavkarbo ved amming! Svar med sitat