|
Sv: Nå trenger jeg hjelp og gode råd her... ang 9-åring med mageproblemer...
Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.
Det blir alltid bremsespor i trusa og jeg har kastet sikkert 20 truser de siste ukene, som jeg ikke orket å tenke på å putte i vaskemaskinen... Det er sjelden veldig mye om gangen da. Det er nå iallefall noe.
Nå ble hvertfall jeg provosert! Kaste klær fordi man ikke orker vaske de!?! Og i tillegg klage over dårlig råd?! Det er jo ikke værre enn å sette de på en skylling først da, så man får vekk det verste før man vasker det vanlig. Går det ikke vekk lar man det ligge i kaldt vann ett døgn før vask.
En truse skal godt gjøres å få til under en tier, og tjue truser det er faktisk da 2000 kr det!
Med en ettåring har man vasket mye ekle utbæsja, utspydde, tranfylte klær i det siste, men å kaste de??! 
Forøvrig, nattinkontinensen kan komme av noe så enkelt som stresset som følger disse andre tingene.
Men sørg for å ha alt skrevet ned når du kontakter fastlegen, så det ikke kan oppstå flere misforståelser. Og sjekk ut på forhånd hvilke muligheter forskjellige alternativer det finnes til oppfølging i området, som nevnt før finnes det mange spesialistklinikker som har avtaler dersom man blir henvist. Jeg har førstehåndserfaring med dette å sendes som kasteball i det offentlige systemet for utredning gjennom oppveksten, derfor er jeg fryktelig skeptisk til å bare godta det løpet....