Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-12, 21:45   #28
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Nå trenger jeg hjelp og gode råd her... ang 9-åring med mageproblemer...

Opprinnelig lagt inn av FrkMarge, her.

Det blir alltid bremsespor i trusa og jeg har kastet sikkert 20 truser de siste ukene, som jeg ikke orket å tenke på å putte i vaskemaskinen... Det er sjelden veldig mye om gangen da. Det er nå iallefall noe.

Nå ble hvertfall jeg provosert! Kaste klær fordi man ikke orker vaske de!?! Og i tillegg klage over dårlig råd?! Det er jo ikke værre enn å sette de på en skylling først da, så man får vekk det verste før man vasker det vanlig. Går det ikke vekk lar man det ligge i kaldt vann ett døgn før vask.
En truse skal godt gjøres å få til under en tier, og tjue truser det er faktisk da 2000 kr det!
Med en ettåring har man vasket mye ekle utbæsja, utspydde, tranfylte klær i det siste, men å kaste de??!

Forøvrig, nattinkontinensen kan komme av noe så enkelt som stresset som følger disse andre tingene.
Men sørg for å ha alt skrevet ned når du kontakter fastlegen, så det ikke kan oppstå flere misforståelser. Og sjekk ut på forhånd hvilke muligheter forskjellige alternativer det finnes til oppfølging i området, som nevnt før finnes det mange spesialistklinikker som har avtaler dersom man blir henvist. Jeg har førstehåndserfaring med dette å sendes som kasteball i det offentlige systemet for utredning gjennom oppveksten, derfor er jeg fryktelig skeptisk til å bare godta det løpet....