Tråd: ketolyse.no
Vis enkelt innlegg
Gammel 23-01-06, 12:19   #3
Torkil
Seniormedlem

Torkil sin avatar

Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 67
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk

Sv: ketolyse.no

Opprinnelig lagt inn av Areola

Jeg er medlem der.. og jeg merker at det er blitt mer og mer aktivitet der inne. Det er fortsatt en ganske så mye større aktivitet her, men det er jo veldig lite av det som skrives her, som omhandler ketolyse-kuren sånn egentlig. Men det er nok absolutt ikke et must å være medlem på ketolyse.no, vil jeg si da..

Det er ca 500 medlemmer, aktiviteten var laber i desember men tar seg opp nå. Mange finder god støtte og motivasjon i forumet og jeg svarer løpende på spørsmål. Det er mange oppskrifter og svar på vanlige spørsmål.
Det er ikke et must, men mange trives med denne kontakt og noen utvikler vennskap gjennom forumet, som også har avstedkommet lokale ketolyseklubber.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat