Opprinnelig lagt inn av Nille
Hun får alt. To mnd senere er jeg tilbake. Alle blodprøver er fremdeles perfekte. Og hun har glemt at jeg går på Atkins. Nå får jeg høre at hvis alle pasientene hennes hadde spist så sunt som meg hadde hun ikke hatt mye å gjøre !! Jeg gidder ikke minne henne på at det ER Atkins.
Skjønner ikke at du klarte å dy deg Nille, synes du ikke det er veldig godt å ha rett! Og en ting til, det var jo en kjempemulighet til å "misjonere" litt for Atkins. Også ovenfor en lege, Atkins har jo til og med bedt oss om hjelp til å informere legestanden.
Synes nesten jeg kan se pekefingeren her selv, men det er Iikke meningen. Tenkte bare at akkurat du, som er så flink, og virkelig har nøyaktig journal over alt du putter i munnen, til og med i tall, sikkert kunne (om noen) fått legen til å tenke litt.
Please, neste gang, om du ikke gjør det for din egen tilfredsstillelses skjyld, så gjør det for alle oss andre , og ikke minst for "guruen" vår Atkins.
Sist redigert av nalana : 22-08-04 kl 13:23.
Årsak: skrivefeil
|