Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-12, 17:22   #17445
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Godt å høre! Og jeg har veldig godt grokjøtt (og opp gjennom årene gjennomhullet både det ene og det andre, dog av kosmetiske årsaker. Sjelden ting gror igjen så veldig fort når det første har grodd rundt, var altså det jeg siktet til. ), så akkurat det med selve gjennomføringen er jeg ikke så redd for. Ser at det går ca to måneder fra man setter i slangen til knappen kan settes på. Kan man sondemate i disse to første månedene? Og vet du om dette påvirker produksjonen av magesyre?

Stemmer at det er ca 2 måneder fra du går fra slange til knapp Ikke noe problem å sondemate i denne perioden. Slangen er mer et irritasjonsmoment, junior sin var vel ca 15 cm lang.
Kan dessverre ikke si noe særlig om eventuelt økt produksjon av magesyre. Men den erfaring vi har her så vil jeg si at det ikke har påvirket i særlig grad.

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort....