Vis enkelt innlegg
Gammel 18-11-12, 20:33   #39
Vibeke-67
Seniormedlem

Vibeke-67 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 57
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Nå trenger jeg hjelp og gode råd her... ang 9-åring med mageproblemer...

Frk. Marge, vil bare si at min sønn tisset seg ut om natta til han var 12 år gammel. Vi var hos legen da han var ca syv, og fikk noen piller som han kunne bruke når han skulle på overnatting osv. Men vi fikk beskjed om å ikke bekymre oss, han ville nok bli tør før han ble konfirmert! Det positive her er at gutten lærte tidlig å vaske sine egne klær. Jeg gjorde klar en ny madrass, dyne og pute hver dag, og hver natt tok han av det våte og satte på maskinen selv fra han var åtte år
Men det er slitsomt med så mye vask.
Og denne diareen, stakkars liten! Det lukter jo også, og er som et handikap for han kan jeg tenke meg. Håper du får god hjelp hos fastlegen. Og ikke bry deg om disse som kritiserer deg for å ikke bruke det private eller som blir provosert over at du kaster truser. Jeg skjønner deg godt med begge forhold. Det er noe annet med en skikkelig diaré truse hos et stort barn enn hos en ett-åring. Men makan til kommentarer!

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat