Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-12, 23:33   #17501
Marella77
Seniormedlem

Marella77 sin avatar

Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Marella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt avMarella77 har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

70 rundt er ikke sååå smalt altså - jeg kan gå inn i en 70-bh om fasongen er rett og jeg er ikke veldig smal. Jeg mener de har det overalt, men det er kanskje fordi jeg leter etter 75E (*sukk*) og derfor tror jeg ser bare mindre størrelser.

Syns det høres smalt ut jeg, og når det ikke finnes i vanlige butikker, så må det jo være smalt, eller?

Jeg selv bruker alltid 2 str over det som de undertøysdamene sier... Jeg liker ikke at bh´n er stram rundt... Men vet at den skal være stram!

Marella77 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver å være i ketose hele tiden... Men skeier ut av og til. Har gått ned 33,2 kg på lavkarbo.