Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner
Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.
Det jeg undrer meg over er hvorfor alt snakk om trening og å holde seg i form og se bra ut alltid kulminerer i hvordan tiltrekke seg andre? Er det altså ingen som i hovedsak ønsker å se bra ut for sitt eget vedkommende? 
Nå blir sikkert jeg den dølle tanta, men seriøst, jeg lurer ...
Nå skal jeg kun snakke for meg selv, men jeg trener for å være fit fordi at alt blir så mye enklere med en fit og veltrent kropp, enn det motsatte. At man tilfeldigvis da får bredere skuldre, større lår og bein og armer mens midjen blir slankere er en hyggelig bieffekt.
Videre er det hunnkjønn i dyreverdenen som på mange måter setter standarden for hva en hann må enten gjøre, lukte, se ut etc for at hunnkjønnet skal ønske pare seg. 9 av 10 hunndyr vil pare seg med den største, raskeste, sterkeste osv osv.
Mennesket er ikke veldig forskjellig fra dyreverdenen. Enkelte ting er ikke noe vits å reflektere så mye over...det er bare slik det er.
Muligens ikke her inne på forumet, men jeg innrømmer det glatt.
Det ER en hyggelig bieffekt av det å ta vare på helsen sin gjennom målrettet trening at man får oppmerksomhet og kanskje noen kjenner det river litt i eggstokka da? Uten at det betyr at man vil storme til å pare seg.
Skal være forsiktig med å generalisere, men min oppfatning er at svært mange faktisk blir både imponert og litt betatt av et sunt legeme i en sunn sjel som attpåtil ser superfit ut....
|