Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-12, 19:51   #42
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Vil gjerne ha litt sånne naturlige instinkter, takk! Som å gå på do i stedet for å holde meg bare litt til, eller spise når jeg er sulten i stedet for å se på enda en supersøt kattevideo på youtube. Du ser ikke en løve som lar seg hindre av sånne sentimentaliteter.

Poenget mitt er at jeg synes man skal reflektere over hva man vil, om det gir en mening. Og hva angår menneskedyret er det nettopp vår evne til å reflektere og rasjonalisere, ofte fra utrolig narsissistiske behov som også gjerne gjør oss til det aller grusomste dyrene av alle.

Selvsagt så er det flott å reflektere, men å reflektere over hvorfor andre reflekterer/ikke reflekterer om de trener for å parre seg eller ikke hørtes litt sånn typisk kvinnelig egenskap som skal reflektere ting ihjel til tider Vi er jo egentlig enige.

Det heter seg jo at man kan reflektere seg ihjel og dermed bli på stedet hvil, eller "bikke over". Finnes nok av de som skal overanalysere ting og tang som ender opp psyk.
Men det er garantert forsket på hvilke instinkter som fremdeles ligger latent i manne/kvinnekroppen/hodet/hjernen. Et av disse ubevisste instinktene er det å trene seg fit/muskuløs/slank/fin/osv osv som kanskje har en sammenheng med det å parre seg da. Men siden vår evne til å reflektere er så bra, så kamuflerer vi det bare bak: "Jeg pumper jern for å holde meg i form og ha god helse" Høres så mye bedre ut enn å si jeg "trener for å bli fit for å dra damer fordi 9 av 10 digger flotte veltrente mannskropper i en litt sånn møkkete brannmannuniform med bar overkropp....."
Litt sånn som dette? Eller for Carisma sin del da, bare bytt ut disse gutta med en tynn, pjusk, radmager kar med fettprosent på 10% så har dere jo 2 ulike idealer. Kanskje burde slike bilder heller hatt tynne, litt sånn puslete menn fremfor veltrente? Ikke vet jeg Disse gutta trener jo ikke for å parre seg, men snarere for å være sterk og fit nok til å gjøre jobben sin som brannmann. Lurer forresten på hva slags fettprosent disse har?

Jeg tipper et sted mellom 10-12%.

  Svar med sitat