Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-12, 00:26   #74
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Ja, for gud forby at noen går rundt og ikke vet hvilket fettprosentbilde de hører hjemme på!

Det var vel kanskje i Gracellas tilfelle mer snakk om en virkelighetsorientering, noe som flere av oss kanskje kunne ha hatt godt av i blant! Vet selv hvor kjedelig det er å gå rundt og tro at man er større enn man er, fordi selvbildet henger etter. Jeg hadde nok ikke giddet selv å ta blider for å sammenligne, ettersom fettfordeling er så individuelt, forsåvidt.

Med det sagt tok jeg en tur på en elektronisk vekt for en ti kilo siden, og det var meget interessant. Har tenkt å gjøre det igjen ved et tilfelle. Fettprosenten er viktigere for meg enn vekta, særlig ettersom jeg er insulinresistent.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat