Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-12, 01:01   #17564
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Hårføner?! Det skal sjelden stort til for å føkke til komponenter da. Varmen fra en hårføner ville ikke jeg stolt på at ikke ødela noe. Spesielt ikke rett før eksamen.

Jeg tok det for gitt at alle hadde sånn kaldluftknapp på føneren

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hårføner? Det er da ikke nok styrke i en hårføner, som dessuten er for stor til å komme til. Heh. Nei, tror ikke det.
Jeg kjøpte den fra en nettbutikk ... i fucking Kongsvinger. Og jeg her forstått det sånn at du vet litt om info"care"? Har en kompis som skal kikke på vifta, men det er ikke noen hjerneoperasjon å fjerne støvet fra inni en laptop.

Joda, det er nok kraft i den. Hvis du skrur opp maskinen og blåser litt i kroker og kriker fjerner den løst støv og kattehår osv, eller hvertfall samler det så du får det ut.
Du trenger ikke ha kjøpt den på den databutikken du evt går til. Bare lat som du kommer til å levere den der til rep om blåsinga ikke funker. "jeg tester og kommer tilbake for å få sett nærmere på det evt" funker alltid Jeg gjorde det med jobbmaskinen min på datakjeden på Stovner fordi sjefen var for gjerrig til å kjøpe komprimert luft