Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-12, 01:05   #17567
Photobscura
Supermoderator

Photobscura sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 46
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg tok det for gitt at alle hadde sånn kaldluftknapp på føneren

Joda, det er nok kraft i den. Hvis du skrur opp maskinen og blåser litt i kroker og kriker fjerner den løst støv og kattehår osv, eller hvertfall samler det så du får det ut.
Du trenger ikke ha kjøpt den på den databutikken du evt går til. Bare lat som du kommer til å levere den der til rep om blåsinga ikke funker. "jeg tester og kommer tilbake for å få sett nærmere på det evt" funker alltid Jeg gjorde det med jobbmaskinen min på datakjeden på Stovner fordi sjefen var for gjerrig til å kjøpe komprimert luft

Har kaldluftknapp, men jeg prøvde med føner på den gamle maskina, og kom ikke skikkelig til, og det var som sagt ikke kraft nok, syntes jeg. Men med en del fikling med q-tip så gikk det da. Nå tenkte jeg på at jeg trenger komprimert luft uansett, for jeg skal melde meg inn i fotoklubben til studentersamfunnet sånn at jeg får tilgang til mørkerom, og jeg har en mengde gamle negativer, så to fluer i en smekk!

Siste rest, nytt forsøk:

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥