Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-12, 11:18   #17578
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Er det forresten noen som vet om man får kjøpt komprimert luft på Clas Ohlson? Eller Jernia, kanskje? Og koster det mye?

Hva med å besøke en venn med kompressor?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Når slutter dere å drikke om kvelden? Tenker på vann, brus osv .

Har ingen begrensninger på det. Drikker ofte rett før jeg legger meg, jeg. Da jeg var liten fikk jeg ikke lov til å drikke rett før jeg la meg. Ikke fordi jeg hadde et problem med det, men fordi moren min hadde et problem med det og trodde at det gjaldt alle.

Opprinnelig lagt inn av BenteR, her.

Alle mine har jeg fått gratis på apoteket, det er teststrimlene som er dyre og du trenger resept til.

Trenger man resept på strimler nå? Jeg kjøpte strimler for to år siden. Hadde man resept så fikk man dem billigere. Men man fikk kjøpt dem uten resept.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Man får gratis blodsukkermålere på nettet, bare google abbot free style, og så følger det med teststrimler som BenteR sier.

Ikke nå lenger... Tror det var for mange lavkarbere som ville måle blodsukkret. Nå må man ha diabetes for å få gratis.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC