Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-12, 17:25   #84
Sugarpill
Pauset

Sugarpill sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 41
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Fettprosentbilder i praksis hos menn og kvinner

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Nei, men du forklarte hvorfor du mener det er viktig å holde styr på fettprosenten, jeg følte behov for å oppklare at det er noe helt annet enn slik tråden kan oppfattes. Altså at det er jo en vinkling på det, men selve tråden oppfattes som noe ganske annet.

Jeg sa ikke at det var så innmari viktig å holde styr på fettprosenten. Jeg har selv ikke peiling på min fettprosen for øyeblikket. Men jeg ser på å vite fettprosenten sin, hvis man har utstyret for å måle tilgjengelig, som en god måte å finne ut hvordan man ligger an, og at det ikke på noen måte er verre å følge med på fettprosenten sin enn på hva man veier i kg.

Og..."tråden oppfattes" - det er kanskje sånn du oppfatter hypahs innlegg, men det er flere deltagere i denne tråden, og jeg vil ha meg frabedt å bli stilt ansvarlig for hans, eller noen andres, meninger.

Igjen, siden dette tydeligvis må staves ut: Trilltrall trodde jeg mente noe annet enn det jeg ville formidle i en enkeltpost. Jeg oppklarte det for henne. Hva hypah har sagt om "Orlandos" fysikk tidligere i tråden har absolutt ingenting med det å gjøre.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat