Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-12, 17:49   #26
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Opprinnelig lagt inn av rut311, her.

Hypah - takk for svar! Jeg har aldri likt å trene, fordi jeg sjelden ser resultater (annet enn at formen/kondisen blir noe bedre). Men jeg må innrømme at jeg blir tent på disse ideene. Jeg har nok ikke råd til 600 i mnd på et treningssenter, men i byen her er det et studio som tar 300 pr mnd uten bindingstid. Kanskje jeg skal gi det et par mnd? Der er det ikke gruppetreninger, så da må jeg komme i gang på egenhånd. Har f.eks fitnessbloggen tips og ideer til hvordan jeg kan gjøre det?

Ja, der inne er det veldig mange gode artikler og tips om h a en nybegynner bør fokusere på hvis målet er kroppsforming, styrke og slanking. Punkt 1 er å slutte med saltimer og slike bodypump greier. Hvis du klarer erkjenne at dette er tull om målet er kroppsforming, styrke og slanking, så vil du lykkes raskere enn du tror ;-)
Jeg er IKKE imot saltimer, det er både sosialt og hyggelig, men leser du lenge nok på fitnessbloggen og ønsker forstå hvordan du raskest og best får formet kroppen slik du vil, så er dessverre sosial kukerundttrening noe som må kuttes til fordel for vekttrening.

Her inne er det maaaaange som synes det er dumt å si slikt, men Kristine Weber har ikke formet kroppen sin med saltimer for å si det sånn ;-)

  Svar med sitat