Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-12, 22:27   #17589
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 40
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av avaritia, her.

Har en liten kattepus (se profilbildet), som er snart 5 mnd. Hentet henne hos dyrebeskyttelsen her når hun var 3 mnd. inntil 2-3 uker siden var alt perfekt, hun virket storfornøyd og frisk. Men de siste 2-3 ukene har hun holdt på med noe som høres ut som uling, mye og ofte. Leker med henne, koser, etc. Hun får ordentlig mat, har tilgang på vann flere steder etc. Begynner å bli et problem da jeg jobber hjemmefra og hun er konstant i denne "ule-modusen", samtidig som hun hopper og spretter rundt arbeidspulten. Er en tur til veterinæren en ide? Eller burde jeg bare stenge henne ute fra kontoret når jeg jobber? Hjertet smelter jo helt når denne skapningen setter i sine lange såre ul...
P.S; vet ikke om dette er riktig tråd

Tipper hun har blitt kjønnsmoden og har løpetid. I så fall bør du holde henne inne selv om hun gjerne vil ut, med mindre du VIL ha kattunger.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC