Vis enkelt innlegg
Gammel 26-11-12, 10:43   #10
Yrla
Seniormedlem

Yrla sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Trenger råd. Går opp i vekt!

Apparater som måler fettprosenten er ikke nøyaktige så jeg ville ikke tatt det de viste så seriøst. At du føler deg dårlig/slapp på lavkarbo skyldes nok kroppens omstilling til å primært forbrenne fett. Jeg var selv slapp i 7 uker da jeg begynte med lavkarbo før jeg ble normal. Kanskje det vil hjelpe deg å ta kosttilskudd som påvirker stoffskifte m.m? Som magnesium, kalsium, jod, alle vitaminene og jern. Slapphet kan jo skyldes blodmangel også pga for lite av noen av disse stoffer: b12, jern og folinsyre (en b-vit.)

Om du bare hadde stolt på at du går ned (ikke stresset) ville du lettere gått ned. Det er min erfaring ihvertfall. Yoga setter fart på forbrenninga og blodsirkulasjonen.

Du skriver at du ikke kommer under 1800 kcal uten å bli sulten. Da lurer jeg på om du spiser litt lite kjøtt/proteiner til hvert måltid og om du får i deg nok grønnsaker og har litt fett til hvert måltid.