Trenger sårt tips til mat!
Hei Jeg har endret livsstilen og har spist lavkarbo i ett år. Jeg trives stort sett med dette, og har det siste året gått ned 20 kg. Jeg har fremdeles 5-10 kg igjen til jeg har nådd målet. I de siste ukene har jeg blitt veldig slapp, kvalm og har konstant hodepine. Vekta har stoppet helt opp. Jeg teller ikke lengre karbohydrater, men tror jeg ligger på rundt 15-30 karbs per dag. Jeg har veldig lite energi og lurer på om jeg får i meg for lite mat. Håper det er noen som kan komme med noen innspill, tips og råd. Jeg syns det er vanskelig vite hva jeg skal spise og hvor mye.
Slik er som regel dagene
- Frokost = En skive lavkarbobrød med mye smør, majones og kjøttpålegg. Eller en omelett med ost og skinke.
- Lunch = En skive lavkarbobrød med smør og pålegg. Eller tyrkisk yoghurt med ulike frø.
- Middag = Rikelig med kjøtt, eller fisk med grønnsaker
Innimellom spiser jeg litt nøtter, avokado og ost. Drikker kaffe eller te med Coco. Jeg prøver å bli flink til å drikke mer vann. Hva spiser dere gjennom en dag? Kom gjerne med dagsforslag. Jeg er flink til å lage middager, og det er de andre måltidene gjennom dagen som er problemet.
|