Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-12, 01:24   #17620
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

De må da ha noe tilsvarende Løplabbet i London ( så først nå at du er der ), det som er viktig at du blir skikkelig testet på en tredemølle slik at de ser ganglag/pronering mm. Da må du kanskje på litt andre butikker enn en helt vanlig sportsbutikk. Er litt usikker på hvor, men det må da kunne gå ann å finne ut?? I mellomtiden kan du jo prøve med rask gange, er bedre enn ingenting ihvertfall til du finner ut av hva det er som plager deg og hvordan du skal behandle det. Noen ganger er det rett og slett godt for kroppen og få en pause lengre enn en dag og to, selv om de fleste "treningseksperter" ofte sier det motsatte

Har googlet litt og fant 'runnersneed' som har butikker flere steder i London, og tilbyr et samme som Löplabbet, så vidt jeg kan se. Enn så lenge skal jeg hvertfall ta noen dagers pause. Er jo ikke noe særlig å løpe rundt med smerter. Også er det jo litt dumt å bruke masse penger på sko om jeg får vondt av å løpe. :\

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker