Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-12, 12:23   #72
Smiline
Medlem
 
Smiline sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Hadeland
Innlegg: 109
Smiline er på en erverdig vei

Sv: Novemberstarterne



Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Får nesten prøve det. Det jeg har mest lyst på nå er ritzkjeks. Sikkert fordi det er salt. Har nesten kastet opp et par ganger, og har ikke matlyst (bortsett fra den ritzkjeksen).

Får kjøpe med litt bacon på vei hjem fra jobb etterpå. Og lage squashlasagne (den er knall til lunsj, så jeg slipper å måtte legge ut om kostholdet mitt for kollegaer med sterke meninger om hvor fælt fett er).

Drømte at jeg var gravid for et par dager siden, kanskje jeg er i gang med innbillt svangerskap?

Mmm... må ikke snakke om ritzkjeks :P

Jeg savner ostefondu jeg... mmm... MÅ ha bondebrød til det. Tenker å lage raclette en kveld, for det er sååå nammis. Blåskimmerost på squash og sopp Da ha jeg bare biffbiter som jeg steker til. Burde lage det en gang i uka egentlig.

Var i praksis for noen få uker siden og spiste keto i lunsjen. Den første dagen ble det litt diskusjon blant disse damene som syns det vær så "skummelt og ekkerlt" med fett. De andre dagene etter det så satt de å siklet over røklaksen og eggerøren, kotelett og gratinert blomkål og brokoli... Er så mange som spiser keto nå legger jeg merke til... 3 egg, majo og gront oppå super tynne hjemmelagde knekkebrød. Men de holder det også "hemmelig". A keto knows a keto.

Jeg har plutselig ikke utslag på stixen. Enten så er det de få bitene med paprika jeg spiste i salaten i går, eller at jeg drikker vann som en svamp. Kan også være de disberger tablettene jeg må ta, og derfor ikke tålerr ekstra karber. Kanskje jeg rett og slett må starte på brokolistilk og kylling dietten min igjen? Hope not.

Lager meg opp løvetann-te nå og håperr det hjelper på systemet. Tenker å ha denne teen i alt veskeinntak fremover. http://www.nrk.no/programmer/tv/schr...t/1130379.html
Kanskje dette og kan hjelpe mot din kvalme? Var jo like sjuk her på mandagen. Kan jo være noe som går også?

__________________


Smiline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Gen lavkarbo og kaloriteller Svar med sitat