Sv: Novemberstarterne
Kanskje løvetannte er noe jeg bør prøve ut? Hvor får man kjøpt det? Helsekost?
Lunsjen gikk greit. Fikk spist litt, siden sulten meldte seg litt mens jeg satt der med vannglasset mitt sammen med mine brødspisende og pølsespisende kollegaer.
Husker ikke om jeg har sagt det før, men: Hver gang jeg får lyst på brød så visualiserer jeg at brødet i magen er en seig, grønn guffe. Ugghhh. Da forsvinner lysten på brød ganske greit .
Kvalmen ga seg også når jeg fikk spist litt (selv om det var ostekjeks). Men tror jeg skal ta et par dager uten noe særlig ost allikevel (men at det er ost på toppen av squashlasagnen, får heller bare være - lasagne uten ost høres så kjedelig ut ).
Får lage litt knekkebrød i helgen også, så jeg slipper unna spørsmålene om kostholdet mitt i lunsjen til uka.
Jeg er ikke på hemmelig lavkarbo, men jeg orker ikke diskutere det med fettfanatikerne på jobb. Men om de spør, så skal de få svar. Har jo lest meg opp på temaet, så har motargumenter for alle påstandene folk kommer med uansett. Og hvis ingen av mine argumenter klarer å gå igjennom til dem, så er det jo egentlig ikke verre enn å si at de uansett ikke har noe med å blande seg inn i mitt kosthold.

|