Tråd: Husk Kalium
Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-04, 13:02   #5
Kristian
Seniormedlem

Kristian sin avatar

Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 58
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

[quote=Maz]For alle som følger et ketogent opplegg så husk å ta kalium tilskudd. Atkins nevner selv viktigheten av dette mineralet. Jeg som får på Eurodiett har fått streng beskjed om å ta store doser (Helsekosten sin hadde så lav dose at jeg måtte spise utrolig mange tabletter) daglig.

QUOTE]

Igår satte jeg meg ned for å lese om Kalium i Atkinsboka og alt jeg fant var at ved hurtig vekttap så kunne natrium og kaliumnivåene endres. I så fall så burde en spise mer grønnsaker for å senke ketosen noe. Det stod ikke noe om det ble for lite eller for mye natrium og kalium.
Hvor har du lest at Atkins anbefaler Kalium?

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat