Vis enkelt innlegg
Gammel 30-11-12, 22:48   #245
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Uææ! Hetetokter og overgangsalder

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Huff da, det var ikke lite du skulle gjennom der Dolsi
Men det er godt at du får hjelp, og da blir det vel mye bedre etterpå. Må innrømme at prolaps i skjedeveggen har jeg aldri hørt om, høres skummelt ut Viste heller ikke at det å være for tørr kunne gi sopplager. Har alltid trodd at det var motsatt jeg, fuktighet altså, sammen med trange bukser etc. Der kan du se, man lærer noe nytt hver dag

Er visst noe med at den fuktigheten vi selv lager er såpass sur at vi ikke blir sopp-vennlige. Derfor at for sterk såpe og tamponger kan bidra til sopp. Det finnes forresten en melkesyrekrem til bruk med pessar som kan bidra til å balansere underlivet. (Den er også en mild svømmehemmer for sædceller, derav bruken til pessar. Den heter contragel, green, eller noe sånt.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat